Jennifer Eriksson

Is she sleeping? I don't think so

Senaste

Publicerad 2012-06-27 13:07:38 i Allmänt

På senaste tiden har jag fått dille på flätor. Oftast är de två och bara hänger fritt eller så är det en på höger sida. Tycker det är så himla fint och framförallt skönt. Då får jag bort det tunga håret från nacken. Dessutom ser man hundra gånger sötare ut!
Nu ska jag gå och brottas med en liten söt byrå som ska målas om. Men först ska den slipas! Den ska med när jag förhoppningsvis flyttar hemifrån! Kan dock inte bestämma mig för om den ska få vara vit eller om jag ska måla den i en härlig ljusblå färg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Bethina Eriksson

Jag är en filur på 19 år som precis tagit studenten. Jag tycker om att twittra, pussas, baka muffins och blåsa stora såpbubblor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela