Jennifer Eriksson

Is she sleeping? I don't think so

GLADTJEJ_93_SPELAR_KEYBOARD

Publicerad 2013-01-14 21:30:25 i Allmänt

Har börjat inse att det är roligt att dela med sig av sitt liv. Därför får ni en sämst bild på mig via webbkameran när jag töntar mig när jag spelar keyboard! Nu ska jag lära mig spela Call Me Maybe! Via en youtube tutorial som jag hittade. Den ska tydligen vara ganska lätt så jag tänker att jag ger mig på den och gör ett försök. Önska mig lycka till! 
 
Jag tänkte först lägga upp en sån där hipp bild där jag ser glad ut och gör peace-tecken. Sen insåg jag att jag inte alls ser ut så när jag spelar. Jag ser mest ut såhär när det går för fort och det inte riktigt går som det ska. Vilket händer ganska ofta...

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2013-01-14 22:10:09

Du är rätt söt när det går för fort och det inte riktigt går som det ska hörru!

Svar: Hahah sötis!
Jennifer Bethina Eriksson

Postat av: Bubbelmacka

Publicerad 2013-01-15 10:34:30

Du får lägga ut en video på dig själv när du spelar när du kan den!!

Svar: Haha kanske det! :)
Jennifer Bethina Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Bethina Eriksson

Jag är en filur på 19 år som precis tagit studenten. Jag tycker om att twittra, pussas, baka muffins och blåsa stora såpbubblor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela