Jennifer Eriksson

Is she sleeping? I don't think so

Hemma?

Publicerad 2012-10-16 22:18:10 i Allmänt

Fick just en väldig åhgudvadjaglängtarhem-känsla. Saknar mamma och pappa. Saknar Parkvillan. Saknar lukten av hemma. Men sedan inser jag att det här är hemma nu. Det känns rätt och fel på samma gång. Men jag känner att det är här jag ska vara. Det är rätt tid för det. Önskar bara att jag fick träffa päronen och brorsan lite oftare. Syster med för den delen, men hon bor i alla fall lite närmre än de andra. Måste träffa henne snart. Saknar henne som en tok!

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2012-10-20 22:50:57

Det är snart jul Jempa, då kan du vara hemma jättelänge! Puss på dig!

Postat av: Anna

Publicerad 2012-11-06 20:31:45

Den dagen hemma är där du bor, för att det är just ditt ställe som du bestämmer över alldeles själv. Den dagen är hemma ännu bättre än vad hemma är nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Bethina Eriksson

Jag är en filur på 19 år som precis tagit studenten. Jag tycker om att twittra, pussas, baka muffins och blåsa stora såpbubblor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela