Jennifer Eriksson

Is she sleeping? I don't think so

Iiiiiih

Publicerad 2013-01-06 18:52:22 i Allmänt

Jag forstätter med peppen. Satsar framåt, inte bakåt. Jag har beställt en bok jag har tittat på senaste veckorna. Jag började läsa hennes blogg och insåg att, shit, det här är en cool brud. Läste hur många inlägg som helst och kom fram till att hon hade skrivit en bok. En bok om träning, mat, motiviation, de bästa låtarna man kan lyssna på när man tränar. En sån där bok som gör träningen 200000 gånger roligare. Jag beställde Sofi Fahrmans bok Bodylicious idag. Mitt mål är inte att bli supersmal och inte få äta någonting onyttigt. Mitt mål är att jag ska må så himla kick ass-bra som jag kan. Jag behöver träning, jag behöver peppen. Om några dagar är boken i mina ägor och då kan jag säga om den är så bra som jag hoppats! Tjiho! Nu ska jag ställa mig och köket och laga lax. Tack Anna (http://perssonannasofia.wordpress.com/) för att du lärde mig gilla lax!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-01-06 19:30:41

Fantastiska unge! Du är värd att kunna äta glass, och att må bra så klart :) heja dig!

Svar: Gullis! Jag tänker dra med dig till Munksjön någon dag. Och då menar jag inte att jag ska dränka dig, utan för att träna! :D
Jennifer Bethina Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Bethina Eriksson

Jag är en filur på 19 år som precis tagit studenten. Jag tycker om att twittra, pussas, baka muffins och blåsa stora såpbubblor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela