Jennifer Eriksson

Is she sleeping? I don't think so

Med vår i hjärtat

Publicerad 2013-01-05 22:19:40 i Allmänt

I två veckor har jag levt. I två veckor har jag funnit viljan och vunnit kampen mot lat-Jennifer. I två veckor har jag tränat. Åtta tillfällen på två veckor. Jag är mäkta stolt. Så här mycket har jag inte tränat sedan jag spelade fotboll. Känslan är fantastisk. Efter varje pass fylls jag av en lättnad. Jag kan och jag vill. Jag är fan bäst. Jag ska se till att hålla i det här nu. Jag behöver det. YOU GO GIRL!
 
I dag blev det nästan 6 km runt Munksjön och ett gäng armhävningar samt sit-ups och rygglyft. Känner mig himla stolt. Solen sken och halva Jönköping var nog ute och traskade. Det kändes faktiskt som att det var vår. I min kropp är det i alla fall vår! Det gör mig bara ännu mer pepp. PEPPPPPPPPPPPPPPPP. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Bethina Eriksson

Jag är en filur på 19 år som precis tagit studenten. Jag tycker om att twittra, pussas, baka muffins och blåsa stora såpbubblor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela