Jennifer Eriksson

Is she sleeping? I don't think so

Hjärna och hjärta

Publicerad 2012-10-16 11:48:00 i Allmänt

Ibland känner jag en sån otrolig förvirring. I dag är en sådan dag. Det känns liksom som att jag och mitt liv inte riktigt är sams. Eller så kanske det är min hjärna och mitt hjärta som inte är sams. Hjärnan tänker på det jag borde göra, det som är logiskt och bra, men mitt hjärta tänker på allt det där fina som jag vill göra. Allt det där jag alltid tänkt att jag ska göra men som jag aldrig får tid för eftersom jag alltid gör vad min hjärna vill. Sedan att jag drömmer hela nätterna gör inte saken bättre. Drömmer saker som känns så verkliga att jag inte vet om de senaste dagarna i mitt liv var på riktigt och om min dröm var där i stället. Denna förvirring gör mig så utmattad att jag istället gör ingenting. Bara sitter här och väntar på att de ska bli sams, min hjärna och mitt hjärta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Bethina Eriksson

Jag är en filur på 19 år som precis tagit studenten. Jag tycker om att twittra, pussas, baka muffins och blåsa stora såpbubblor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela