Jennifer Eriksson

Is she sleeping? I don't think so

Flinka fingrar

Publicerad 2013-01-14 15:41:55 i Allmänt

En annan fin sak jag fick i julklapp var den här. En keyboard. Min kära syster gjorde så att min största önskan gick i uppfyllelse! Nu ska jag banne mig bli proffs! Vi firade jul tillsammans två dagar innan själva julaftonen. Då bestämde jag mig för att jag skulle lära mig spela bjällerklang till den tjugofjärde, och det kunde jag minsann! 
Jag har även reserverat några böcker på biblioteket om keyboard/piano för nybörjare. Målet är att lära mig läsa noter och kunna spela som en gud! Heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Bethina Eriksson

Jag är en filur på 19 år som precis tagit studenten. Jag tycker om att twittra, pussas, baka muffins och blåsa stora såpbubblor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela