Jennifer Eriksson

Is she sleeping? I don't think so

Rädda världen? Ja kanske!

Publicerad 2012-06-26 20:26:24 i Allmänt

Gick till biblioteket igår. Fick känslan av att bibliotek är lite som kyrkor, mystiska, rofyllda och så känner man sig lycklig när man går därifrån. Jag är inte ett dugg religiös, men varje gång jag vistas i en kyrka så känner jag mig lugn och allt känns bra. 
 
På biblioteket lånade jag en finfin bok som jag har varit sugen på att köpa under en lång tid, men inte haft råd att köpa så nu fick det bli att låna den istället! 
 
 
 
100 sätt att rädda världen heter den och den ger konkreta tips på hur man kan spara på vår vackra planet! Spana in den vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Bethina Eriksson

Jag är en filur på 19 år som precis tagit studenten. Jag tycker om att twittra, pussas, baka muffins och blåsa stora såpbubblor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela