Jennifer Eriksson

Is she sleeping? I don't think so

Studenten

Publicerad 2012-07-27 17:12:58 i Allmänt

När jag tittar tillbaka till den femte juni så får jag en konstig känsla i kroppen. Det var en himla fin och rolig dag för jag var lycklig, men den var samtidigt riktigt hemsk. Jag kände mig så himla kluven, det var ju dags att släppa taget. Ena stunden skrattade jag och var så glad, för att i nästa sekund stå och storgråta i min mentors famn. Men nu är det gjort, jag är färdig med gymnasiet. Nu är det snart dags att ta ett nytt stort steg i livet, troligtvis det största steg jag någonsin kommer ta. Men mer om det senare. Här kommer lite bilder på min klass och jag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Bethina Eriksson

Jag är en filur på 19 år som precis tagit studenten. Jag tycker om att twittra, pussas, baka muffins och blåsa stora såpbubblor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela