Jennifer Eriksson

Is she sleeping? I don't think so

Nybakat!

Publicerad 2012-07-07 21:41:58 i Allmänt

Idag har det hänt en hel del! Det började med att jag for med mamma till Strängnäs och handlade lite. En och en halv födelsedagspresent för juli är nu färdiga! Jag har även införskaffat lite saker till i höst om jag nu kommer in och får flytta till min älskade lägenhet i Jönköping. Sedan tog jag tag i en dröm jag alltid haft: att baka eget bröd. Det har bara varit en sån sak som coola människor gör eller så gjorde man det på hemkunskapen när man var 13. Men nu är det gjort! Jag tog jästen, mjölet och en del andra ingredienser och slog ihop en fin deg! Började lite enkelt med att göra källarfranska. Jag blev supernöjd över resultatet! Smakar dundergott! På kvällen tog jag även lite saker i vi hade i skafferiet och gjorde kokostoppar. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Bethina Eriksson

Jag är en filur på 19 år som precis tagit studenten. Jag tycker om att twittra, pussas, baka muffins och blåsa stora såpbubblor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela