Jennifer Eriksson

Is she sleeping? I don't think so

Måsten

Publicerad 2012-07-26 22:26:05 i Allmänt

Sommaren är verkligen en tid då man tappar alla rutiner. Man tappar även språket har jag insett. Satt och funderade länge på ordet rutiner. Kunde verkligen inte hitta det. Men det är därför sommaren är så bra, man tappar allt man har under den övriga tiden på året, som man har med sig för att man måste. Under sommaren måste man ingenting. 
 
Sedan vi senast såg har jag flyttat ner största delen av mig själv till Jönköping. Min lilla 23 kvadratare har fått en soffa, en säng och en TV-bänk. Nu saknas nästan bara en Jennifer. Det absolut sista flyttlasset, alltså jag själv, går den 18 eller 19 augusti. Tänk, jag ska flytta hemifrån!!! Från metropolen Åkers Styckebruk med sina cirka 3 000 invånare (enligt Wikipedia, ja Åker finns på Wikipedia!!) tar jag mitt pick och pack och sticker till Sveriges nionde största stad. Såhär ser min pluttlägenhet ut för tillfället!
 

Kommentarer

Postat av: jennie

Publicerad 2012-07-27 10:44:23

Åhhh, fint!!

Postat av: Bubbelmacka

Publicerad 2012-07-27 16:22:42

VILKET FINT DUSCH-DRAPERI!! Jag vill ha det.

Svar: Finns på Lagerhaus! :)
Jennifer Bethina Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Bethina Eriksson

Jag är en filur på 19 år som precis tagit studenten. Jag tycker om att twittra, pussas, baka muffins och blåsa stora såpbubblor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela