Jennifer Eriksson

Is she sleeping? I don't think so

Förväntan

Publicerad 2012-07-06 22:22:23 i Allmänt

De senaste fem dagarna har jag spenderat med bästa killen i världen, men nu är jag ensam igen. Ovan ser ni en bild från ett av våra äventyr. Letade vilda ordkidéer men hittade inga.
 
Har en del saker jag skulle behöva göra. Bland annat måla om den där dumma byrån som var så envis och dum. Har nu bestämt att den ska få vara vit! Är även väldigt sugen på att gå på loppis! Woho! Kanske drar med mig mamma någonstans imorgon.
 
Går nu spänt och väntar på att det ska bli den 12 juli, ANTAGNINGSBESKEDET. Komsikomsi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Bethina Eriksson

Jag är en filur på 19 år som precis tagit studenten. Jag tycker om att twittra, pussas, baka muffins och blåsa stora såpbubblor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela